مدیرکل کمیته امداد استان یزد:

خیر یزدی خارج از کشور ۲۴ نفر از ایتام را تحت حمایت گرفت

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: خیر یزدی خارج از کشور حمایت ۲۴ نفر از ایتام یزدی را بر عهده گرفته است.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، محسن علیزاده با بیان اینکه طرح اکرام ایتام از جمله طرح‌های مشارکتی این نهاد است که با استقبال خوب نیکوکاران یزدی داخل و خارج از استان و حتی خیران خارج از کشور مواجه شده است، اظهار داشت: خیر یزدی خارج از کشور حمایت ۲۴ یتیم را بر عهده دارد و ماهانه ۲۰۰ هزار تومان در قالب طرح اکرام ایتام به‌حساب هرکدام از آنان واریز می‌کند.

 
وی افزود: همکاری این نیکوکار یزدی خارج از کشور با کمیته امداد از سال ۹۲ آغاز شده و همچنان ادامه دارد و طی این مدت ۸۰۲ میلیون تومان توسط این نیکوکار به‌صورت نقدی و غیر نقدی به خانوار ایتام و مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک شده است.
 
مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: مجموع کمک‌های نقدی اهدایی این خیر ۲۳۰ میلیون تومان و ارزش کمک‌های غیر نقدی ۵۷۲ میلیون تومان شامل ۲۱۰۰ مترمربع سرامیک، پرداخت حق بیمه عمر ماهانه ۲۴ یتیم هرکدام ۱۰۰ هزار تومان، پرداخت هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس هر ساله ۲۴ یتیم همراه با خانواده، تأمین هزینه پوشاک و آجیل شب عید ۲۴ یتیم به‌صورت بن ۵۰۰ هزار تومانی برای هر نفر است.
 
وی یادآور شد:  در همایش والی مهر که در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود از این نیکوکار یزدی خارج از کشور تجلیل به عمل می‌آید.
 
 هم‌اکنون ۴ هزار و ۱۵۲ کودک یتیم و فرزند نیازمند از حمایت ۱۴ هزار و ۳۳۰ حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند و حامیان خیراندیش یزدی سال گذشته ۱۰ میلیارد و ۷۵۳ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..