با حضور معاون عمرانی استاندار یزد در شهرستان بهاباد؛

پروژه روشنایی بلوار جلیلیان و پاسگاه محیط بانی شهید قنبری زاده به بهره برداری رسید

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در سفر به شهرستان بهاباد از پروژه های عمرانی این شهرستان بازدید و ضمن بهره برداری از پروژه روشنایی بلوار جلیلیان و پاسگاه محیط بانی شهید قنبری زاده ،در جریان سایر فعالیت های زیرساختی قرار گرفت.

به گزارش یزدی نیوز« محسن صادقیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با همراهی فرماندار شهرستان بهاباد و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط از پروژه های آماده بهره برداری شهرستان بهاباد بازدید کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در جریان بازدید از پروژه ۱۲ کیلومتری باند دوم بافق- بهاباد، از بهره برداری این پروژه تا یک ماه آینده خبر داد و در شورای اداری شهرستان بهاباد نیز بر پرداخت بدهی دستگاه های دولتی به شهرداری تاکید کرد.
«محسن صادقیان» در ادامه بیان کرد: امید است با تکمیل برق ساختمان مرکز سلامت بهاباد و  بهره برداری از این پروژه تا هفته دولت، زمینه ارائه خدمات موثر به مردم فراهم شود.
صادقیان به تسریع در اجرای عملیات موزه بهاباد و تلاش برای بهره برداری تا هفته دولت اشاره و گفت:زمین چمن ورزشگاه امام علی (ع) بهاباد نیز در سال جاری به اتمام می رسد و در برنامه ریزی دو ساله عملیات اجرایی این ورزشگاه تکمیل خواهد شد.
شایان ذکر است در سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد به شهرستان بهاباد، همزمان با بازدید از منطقه حفاظت شده این شهرستان، پروژه  روشنایی بلوار جلیلیان و پاسگاه محیط بانی شهید قنبری زاده به بهره برداری رسید.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..