تولید کرم های آرایشی از فراورده های زنبورعسل

یک زوج جوان یزدی در قالب یک شرکت دانش بنیان موفق شدند از فراورده های زنبورعسل کرم های آرایشی بهداشتی تولید کنند.

به گزارش یزدی نیوز مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در یزد گفت: هدف از تشکیل این شرکت دانش بنیان بهره گیری از دانش برای  ایجاد ارزش افزوده است.

صادقیان افزود: هم اکنون دو نوع کرم آرایشی بهداشتی از فراورده های زنبور عسل تولید و روانه بازار شده است که مردم از آنها استقبال خوبی کردند. 
وی تولید کرم مرطوب کننده عسل را اولین تولید این شرکت دانست و گفت: این کرم حاوی عسل طبیعی و تغذیه کننده سلول های پوستی است و دارای خواص آبرسانی و نرم کندگی قوی ، محافظ عمیق پوست و رافع خشکی ، حافظ انعطاف پذیری و مانع ترک خوردگی پوست است.
 خانم صدرالدینی رئیس  هیئت مدیره این شرکت هم از تولید کرم ضد چروک به عنوان دومین محصول این شرکت یاد کرد و گفت: این کرم از محصول ژل رویال زنبورعسل که  به عنوان اکسیر جوانی  از ان یاد شده  است .
وی افزود :  این کرم دارای یک اسید چرب است که با ساخت پروتئین های  سلول های پوستی ، در رفع  افتادگی های پوست و چین و چروک در صورت انسان تاثیر گذار است . 
صدرالدینی اشاره کرد: از فراورده های زنبورعسل که شامل عسل ژل رویال ، برموم ، موم و زهر زنبور است ده ها نوع محصول در زمینه های غذایی ،بهداشتی آرایشی و دارویی تولید می شود که در ایران تنها مردم با عسل این موجود خارق العاده آشنا هستند.
این محصول با شماره بهداشتی ۱۴۶۷/ظ/۳۵ و۱۴۶۶ به ثبت رسیده است .
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..