رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد خبر داد:

برگزاری طرح کودک فیروزه ای در ۳۰ مسجد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد از برگزاری طرح کودک فیروزه ای در ۳۰ مسجد خبر داد گفت: استقبال کودکان و نوجوانان یزدی از این طرح در روزهای آغازین آن کم‌نظیر است.

به گزارش یزدی نیوزعباس ملازینلی در طرح کودک فیروزه‌ای در مسجد ولایت یزد اظهار داشت: طرح کودک فیروزه‌ای به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری و مشارکت کانون مساجد استان یزد در ماه مبارک رمضان، ۳۰ عصر ماه مبارک رمضان در ۳۰ مسجد شهر یزد برگزار می‌شود.

 
وی افزود: در این طرح غالباً کودکان و نوجوانان در همراهی با خانواده‌های خود در مساجد حضور پیدا می‌کنند تا با شرکت در برنامه‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و تفریحی آغشته به مضامین دینی و اخلاقی، واپسین لحظات باقی مانده تا اذان مغرب را با سهولت طی کنند و خاطره خوشی از لحظات ناب ماه مبارک رمضان در یاد و خاطرشان به یادگار بماند.
 
ملازینلی ادامه داد: با برگزاری چنین رویدادهایی سعی می‌شود تا ضمن فراهم آوردن لحظاتی خوش و پرنشاط برای کودکان و نوجوانان، برای آنان تعلق خاطر و دل بستگی مضاعفی نیز نسبت به مساجد و کانون‌های معنوی ایجاد شود.
 
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: ارتباط مضاعف دستگاه‌های فرهنگی با کودکان و نوجوانان برای اجرای برنامه‌های فاخرتر و پربارتر را نیز می‌توان از دیگر دستاوردهای چنین رویدادهایی عنوان کرد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..