مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد:

بهزیستی در رفع آسیب‌های اجتماعی اثرگذارتر عمل کند

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: بهزیستی باید با اولویت‌بندی آسیب‌های اجتماعی، در رفع این آسیب‌ها موثرتر عمل کند.

به گزارش یزدی نیوزفخرالسادات خامسی هامانه  در بازدید از اورژانس اجتماعی شهرستان مهریز با بیان اینکه بهزیستی یکی از سازمان‌های تخصصی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، اظهار داشت: بهزیستی می‌توان با اولویت بندی آسیب‌ها در حل مشکلات اثرگذار عمل کند.

 
وی بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی باید در کارگروه‌های فرهنگی اجتماعی بدون هیچ خط قرمزی بیان شود تا شاهد اقدامات ملموس‌تری در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توسط بهزیستی شهرستان مهریز باشیم.
 
رئیس بهزیستی شهرستان مهریز نیز در این بازدید با اشاره به اینکه یکی از مهمترین آسیب‌های اجتماعی در شهرستان مهریز، پدیده طلاق است، اظهار داشت: بهزیستی با مداخله خود توانسته این آمار را تا حدی کاهش دهد به نحوی که اکنون ۳۱ درصد پرونده‌های طلاق ارجاعی به مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان مهریز به سازش ختم می‌شود.
 
علیرضا علیزاده با تاکید بر اینکه باید اقدامات مؤثر دیگری نیز در راستای کاهش آسیب اجتماعی طلاق نیز انجام شود، افزود: برنامه‌های سلامت اجتماعی خانواده‌ها، آموزش زوجین و انتخاب همسر باید تقویت شود.
 
وی خاطرنشان کرد: از دیگر آسیب‌های اجتماعی که در اورژانس اجتماعی مهریز بررسی می‌شود، اقدام به خودکشی و اعتیاد در بین نسل‌های مختلف است که امیدواریم بتوانیم در این زمینه نیز اقدامات اثرگذاری انجام دهیم.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..