درجشن گلریزان یزد

کمک ۲۷۰ میلیون تومانی خیران یزدی

خیران نیک اندیش یزدی در جشن گلریزان با پرداخت مبلغ 270 میلیون تومان به صورت نقد، تعهد و چک به آزادی محکومان مالی جرائم غیر عمد کمک کردند.

به گزارش یزدی نیوز،مدیر عامل ستاد دیه استان دراین مراسم با اشاره به اینکه ۲۲۰ نفر ازمحکومان نیازمند  جرائم غیر عمد در زندانهای استان به سر می برند افزود:  برای آزادی آنها ۴۱ میلیارد تومان نیاز است.کمک ۲۷۰ میلیون تومانی خیران یزدی

 
افشون گفت: در سال گذشته و با کمک خیران زمینه آزادی ۱۸۲ نفر از محکومان مالی جرائم غیر عمد فراهم شد که برای آزادی آنها ۴۱۴ میلیارد ریال هزینه  شد.
 
وی عنوان کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان  جشن های گلریزان  دیگری در میبد، اشکذر، مهریز، تفت، بهاباد، مروست،زارچ، بافق ، اردکان و ابرکوه  برگزار خواهد شد.
 
رئیس کل دادگستری استان هم در این مراسم با بیان اینکه در خصوص آزادی زندانیان دو نوع کمک داریم افزود: یک نوع مربوط به کمک هایی است که مردم خیر انجام می دهندوکمک های مردمی به طور مستقیم برای آزادی زندانیان استفاده می شود.
 
حبیبی افزود:با اشاره به نوع پرونده و میزان بدهی برخی از زندانیان متقاضی دریافت وام گفت : درنوع دوم پرداخت وام به زندانیان ، تسهیلات از طریق بانکها به زندانی پرداخت و سپس بازپرداخت وام از وی دریافت می شود.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..