مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

داوران همایش فخر چهلم ۱۰ مقاله برتر را انتخاب کردند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از پایان داوری مقالات رسیده به دبیرخانه همایش فخر چهلم خبر داد و گفت: داوران از میان آثار رسیده، ۱۰ مقاله برتر را انتخاب کردند.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی با اشاره به اتمام مرحله داوری همایش فخر چهلم اظهار داشت: مراسم اختتامیه این همایش تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

 
وی به اشاره به استقبال خوب پژوهشگران، دانشجویان و طلاب از این فراخوان بیان کرد: در مجموع ۸۳ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که پس از داوری ۱۰ مقاله به عنوان مقالات برتر این همایش انتخاب شده است.
 
حسینی کوهستانی افزود: آقایان دکتر اکبر غفوری، حجت‌الاسلام دکتر مرتضی نصراللهی، حجت‌الاسلام دکتر موسوی، حجت‌الاسلام دکتر فهیم نیا و حجت‌الاسلام دکتر دبیری هیئت داوران این همایش را تشکیل می‌دهند.
 
وی با اشاره به روند اجرایی برگزاری این همایش عنوان کرد: فراخوان مقالات از اول بهمن‌ماه و هم‌زمان با برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی آغاز و تا ۱۵ اسفندماه ادامه داشت.
 
حسینی کوهستانی گفت: فراخوان مقالات در ۱۵ محور منتشر شد و پس از جمع‌آوری و ارزیابی اولیه آثار دریافتی محورهای جایگاه و منزلت زن از منظر انقلاب اسلامی با ۱۳ مقاله، برجسته‌ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی در چهار دهه انقلاب اسلامی با ۱۱ مقاله و نقش ولایت‌فقیه و رهبری در مهار بحران‌ها با بیان مصداق با ۹ مقاله بیشترین مشارکت را به خود اختصاص داده‌اند.
 
وی اضافه کرد: محورهای نگاه تطبیقی سیره و سلوک امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در عرصه سیاست داخلی خارجی و نظری به فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت‌طلبی با ۸ مقاله در رده‌های بعدی بیشترین مشارکت پژوهشگران قرارگرفته‌اند.
 
حسینی کوهستانی تصریح کرد: پنج مقاله هم در حوزه دانش‌آموزی و از مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت استان به این همایش ارسال شده است.
 
وی گفت: ۱۰ اثر برگزیده در کتاب مجموعه مقالت همایش فخر چهلم منتشر و به صاحبان مقالات کمک هزینه سفر به عتبات عالیات اهدا می‌شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..