مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد:

خواهران حوزوی یزد ۶۰۰ میلیون ریال به مناطق سیل زده کمک کردند

مدیر حوزه های علمیه خواهران یزد از جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی ۶۰۰ میلیون ریالی کارکنان مدیریت و همچنین طلاب و کادر مدارس علمیه خواهران استان به مناطق سیل زده خبرداد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام محمد کارگر شورکی ضمن قدردانی از همه کسانی که در این اقدام خیرخواهانه مشارکت داشتند، اظهار داشت: این کمک‌ها در دو بخش نقدی و غیرنقدی انجام شده و تاکنون در مجموع بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال فقط از طریق مدیریت استان و مدارس تابعه جمع آوری شده که البته به غیر از این میزان، کمک‌هایی نیز به صورت شخصی و خارج از فراخوان این مدیریت، توسط طلاب و کارکنان حوزه خواهران، برای سیل زدگان ارسال شده است.

 
وی افزود: مبلغی بیش از ۲۸۵ میلیون ریال به صورت وجه نقد جمع آوری شده و بقیه کمک‌ها در قالب کالا و اجناس است که میزان کمک‌های غیرنقدی نیز بالغ بر ۳۱۵ میلیون ریال برآورد شده است.
 
کارگر شورکی بیان کرد: این کمک‌ها به طور عمده شامل پتو، روفرشی، پوشاک، لوازم منزل و مواد غذایی است که برای افراد نیازمند آن مناطق ارسال شده است.
 
وی یادآور شد: بخشی از کمک‌های طلاب، اساتید و کارکنان حوزه، پس از جمع آوری به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان، تحویل داده شد و بخش دیگری از آنها توسط مدارس علمیه و طلاب، به سایر دستگاه‌های امدادرسان، مانند کمیته امداد، هلال احمر و مراکز دیگر ارسال شده است.
 
کارگر شورکی خاطرنشان کرد: با عنایت به شروع ماه مبارک رمضان و ضرورت تداوم کمک‌ها به سیل زدگان، توصیه می‌کنیم که آحاد مردم به ویژه حوزویان، همچنان به فکر مردم سیل زده کشورمان باشند و کمک‌هایشان تداوم داشته باشد؛ زیرا انفاق و خیرات در این ماه مبارک دارای اجر و پاداش مضاعف خواهد بود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..