دبیر ستاد انتخابات استان خبر داد:

پیش‌بینی ۸۲۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در استان ‌یزد

دبیر ستاد انتخابات استان یزد از پیش‌بینی ۸۲۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات ‌ یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سید مهدی طلایی مقدم،  در جلسه ستاد انتخابات استان یزد اظهار داشت: طبق برآوردهایی که صورت گرفته تعداد شعب اخذ رأی در استان معین شده و ۸۲۰ شعب اخذ رأی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان پیش‌بینی شده است.

 
مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد ادامه داد: از اسفند ماه سال گذشته موضوع رصد فضای انتخاباتی به ویژه در فضای مجازی استان آغاز شده و تاکنون ادامه دارد اما گزارشی مبنی بر تبلیغات زودهنگام کاندیداها در استان مشاهده نشده یا حداقل به دست ما نرسیده است.
 
دبیر ستاد انتخابات استان تاکید کرد: رصد فضای مجازی توسط فرمانداران و بخشداران در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد صورت می‌گیرد.
 
طلایی مقدم ادامه داد: باید توجه داشته باشیم تبلیغات زودهنگام توسط کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در یزد انجام نگیرد تا در این زمینه مشکلاتی نداشته باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: رعایت اصل بی طرفی و قانون‌مندی مسئله بسیار مهمی است که امیدواریم با رعایت این دو اصل، انتخابات باشکوهی را در استان برگزار کنیم.
 
طلایی مقدم تاکید کرد: حضور حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مشارکت مردم در بحث انتخابات بسیار با اهمیت است و در این زمینه روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها رسالت خطیری بر عهده دارند تا حضور پرشور مردم را در پای انتخابات صندوق‌های رأی شاهد باشیم.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..