معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد:

برگزاری مرحله استانی مسابقات توان افزایی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان یزد همزمان با هفته گرامیداشت هلال احمر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری مسابقات توان افزایی امدادگران و نجاتگران استان یزد همزمان با هفته گرامیداشت هلال احمر در محل پایگاه پشتیبانی در عملیات این جمعیت خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ محمد زارع سروی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری مسابقات استانی توان افزایی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان با حضور ۸۵ نفر در چهار رشته جستجو و نجات شهری  آوار برداری، جستجو ونجات در تصادفات جاده ای، اسکان اضطراری و طراحی اردوگاه، جستجو و نجات در ارتفاع و فضای معلق در محل پایگاه پشتیبانی عملیات امداد و نجات استان خبر داد.

زارع سروی با اشاره به اهمیت آمادگی و توان افزایی امدادی افزود: در این مسابقات امدادگران ونجاتگران به منظور آمادگی ونمایش مهارتهای امدادی و توان مقابله با هر گونه حوادث احتمالی به رقابت پرداخته و تمام تجربیات خود را برای اجرای بهتر عملیات ها، به کار بستند.

وی با اشاره به تلاش و انگیزه بالای امدادگران و نجاتگران در این دوره از مسابقات تصریح کرد: تلاش در جهت ایجاد انگیزه در اعضای امدادی به عنوان  یک نکته مهم و سرنوشت ساز در ایجاد آمادگی برای پاسخگویی مطلوب در حوادث، همیشه باید مدنظر باشد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد خاطر نشان کرد: در پایان این مسابقات با حضور مدیر عامل و روسای شعب جمعیت هلال احمر استان از برترین تیم های شرکت کننده تجلیل بعمل آمد.

بخش نظردهی بسته شده است..