رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد:

مبلغان دینی در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد به روستاها اعزام می‌شوند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از اعزام مبلغان دینی در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد به روستاهای استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی در نشست هماهنگی بزرگداشت برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد با تاکید بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم اظهار داشت: ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران بود و مبارزات انقلابی از آن زمان آغاز شد بر این اساس ۱۵ خرداد روز مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

 
وی با اشاره به عروج ملکوتی امام خمینی (ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی در روز ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ بیان کرد: این روز نیز یکی از تلخ‌ترین روزهای انقلاب اسلامی است و حضور پرشور و بی‌نظیر مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر امام راحل، فراموش شدنی نیست.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد عنوان کرد: بر این اساس تاکید داریم که این مناسبت‌ها به شکل باشکوهی در همه شهرستان‌های استان برگزار شود.
 
فخرالدینی تاکید کرد: با حضور مردم در تمام شهرستان‌های استان، مسابقات فرهنگی و هنری برگزار می‌شود و برای اعزام زائران به مرقد امام راحل نیز برنامه ریزی خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: تشکیل نشست‌های بصیرتی، اعزام مبلغان به روستاها، برپایی نمایشگاه‌های عکس و کتاب همچنین برگزاری همایش با حضور رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس نیز برای این ایام پیش‌بینی شده است.
 
وی همچنین از اعزام مبلغان دینی به روستاها خبر داد و تاکید کرد: در این ایام یکی از مهمترین اقداماتی که می‌توان انجام داد، تبیین وصیت نامه الهی سیاسی امام خمینی (ره) است که این اقدام باید در روستاها، مدارس، دانشگاه‌ها و در میان اقشار مختلف مردم انجام شود.
 
فخرالدینی بر اهمیت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و امام راحل تاکید کرد و افزود: این اقدام باید با همکاری دستگاه‌های مختلف و تشکل‌ها ی مردم نهاد برگزار شود و به عنوان وظیفه‌ای دینی و ملی مورد توجه باشد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..