مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد:

فاز اول نمایشگاه بین‌المللی یزد قابل بهره‌برداری است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد گفت: فاز اول نمایشگاه بین المللی یزد در خردادماه قابل بهره‌برداری خواهد بود.

به گزارش یزدی نیوزمصطفی بوستانی، ظهر امروز در نشست کارگروه توسعه صادرات استان یزد با اشاره به اینکه یزد محل تلاقی راه‌های مواصلاتی شمال، جنوب، شرق و غرب است، اظهار داشت: استان یزد علاوه بر اهمیت موقعیت جغرافیایی خود، از وجود کارخانه‌های تولیدی، معادن، توسعه امور گردشگری و … برخوردار است که این امر احداث نمایشگاه بین المللی در استان را حائز اهمیت و ضروری می‌کند.

 
وی با اشاره به روند احداث محل نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد عنوان کرد: ساخت پروژه نمایشگاه بین‌المللی در استان یزد با مکان‌یابی مناسب در طول چندین سال، سرانجام در مجاورت کنارگذر یزد کرمان آغاز شد.
 
بوستانی ادامه داد: در این راستا با بهره‌گیری از نظرات مشاوران و بررسی و مطالعات گسترده، یک طرح جامع و کامل در راستای ساخت نمایشگاه بین‌المللی به تصویب هیئت مدیره رسید.
 
بوستانی یادآور شد: این طرح در کشور بی‌نظیر است و تمام نیازهای مجموعه نمایشگاهی و مجموعه خدماتی مورد نیاز بازدیدکنندگان و غرفه‌داران را پوشش خواهد داد.
 
وی با اشاره به روند عملیات اجرایی در این پروژه خاطرنشان کرد: عملیاتی مانند خاکبرداری، دیوارکشی، راه سازی و خیابان بندی، احداث سالن چند منظوره، غرفه‌های ثابت، کافی‌شاپ و سالن پذیرایی برای غرفه‌داران، نمازخانه، اتاق فرهنگی برای کودکان و نوجوانان، احداث سرویس بهداشتی و … انجام شده است.
 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد همچنین با اشاره به ساخت دفاتر اداری و مدیران بیان داشت: این دفاتر برای سهولت عقد قرارداد و معاملات و مذاکرات میان مدیران و صنعتگران احداث شده است.
 
بوستانی خاطرنشان کرد: برای عملیات اجرایی سالن شماره ۲ با احداث ۴۰ هزار متر فضا، طرح‌ها آماده و آغاز شده و امید است طی یک سال به پایان برسد.
 
وی اظهار داشت: فاز یک نمایشگاه بین‌المللی نیز برای برگزاری نمایشگاه بعد از ماه مبارک رمضان قابل بهره‌برداری خواهد بود.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..