مدیر نظام فنی سازمان مدیریت یزد تاکید کرد؛

الزام تمام دستگاه‌ها به رعایت ضوابط فنی طرح‌ها با توجه به سیل اخیر

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد کلیه دستگاه‌های اجرایی را ملزم بکارگیری ضوابط و معیارهای فنی در طرح‌ها با توجه به حوادث سیل اخیر کشور دانست.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا بشیری» در نخستین جلسه شورای فنی استان یزد در سال جاری که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار شد، با توجه به نامه معاونت امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور از الزام کلیه دستگاه‌های اجرایی در بکارگیری ضوابط و معیارهای فنی در طرح‌ها با توجه به حوادث سیل اخیر کشور خبر داد.

 
وی افزود: شرکت آب منطقه‌ای استان متولی تهیه گزارش فنی سیلاب گردید و مقرر شد که اطلاعات فنی سیل اخیر، معرفی مناطق وقوع سیل، عوامل ایجاد تشدید و کاهش سیل و نیز میزان خسارت‌ها، فرصت‌های به دست آمده از سیلاب، اقدامات صورت گرفته در رابطه با سیلاب و ارائه راهکارهای کاهش و جبران خسارت سیل، ذیل این گزارش آماده شود.
 
بشیری با بیان این که دستگاه‌های اجرایی ملزم به ثبت قراردادها در پایگاه اطلاعات قراردادهای کشور هستند، افزود: هرگونه دریافت و پرداخت بابت قراردادهای مشمول قانون منوط به اطمینان مسئولان مرتبط از ثبت قرارداد و ضمائم آن در این سامانه است.
 
وی اظهار کرد: همچنین مقرر شد که کارگروه پیمان و ضوابط شورای فنی استان، اطلاعات تمام قراردادهای دستگاه‌های اجرایی برای سال ۱۳۹۷ را به تفکیک دستگاه‌ها جمع‌آوری کند که در این رابطه بخشنامه موضوع ﺛﺒﺖ اﻃﻼﻋﺎت ﻗﺮاردادﻫﺎ در ﭘﺎﯾﮕﺎه اﻃﻼﻋﺎت ﻗﺮاردادﻫﺎی ﮐﺸﻮر به کلیه دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.
 
بررسی مصوبات کارگروه نظارت و کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساخت از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.
 
 
منبع:ایسنا یزذ

بخش نظردهی بسته شده است..