بازدید معاون عمرانی استاندار یزد از پروژه های زیرساختی در شهرستان مهریز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با سفر به شهرستان مهریز از پروژه های زیرساختی و شهری بازدید و با توجه به اقدامات صورت گرفته از بهره برداری چند پروژه در ماه های آینده خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز محسن صادقیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد همزمان با سفر به شهرستان مهریز از  مهمترین پروژه های این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

 با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در شهرستان مهریز از پروژه های اصلاح نقطه حادثه خیز میانکوه،احداث مخزن آب روستاهای ابراهیم آباد و هرفته ،  آبرسانی به منطقه  ارنان و مزرعه شور،احداث پل روستای ابراهیم آباد و  بهسازی محور کنج کوه بازدید به عمل آمد.
بازدید از باند دوم سه راهی مهریز خورمیز، ساختمان کانون پرورش فکری کودک و نوجوان ، مجتمع دامداری تقی آباد ،پروژه ساخت هواپیماهای آموزشی و فرودگاه شخصی مهریز  و پروژه های بازآفرینی شهری(مجموعه باغ بهار ، ساماندهی اطراف باغ پهلوان پور ، هشت بهشت و …) نیز از دیگر برنامه های این سفر به شهرستان مهریز بود.
لازم به ذکر است پس از بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از پروژه های شهرستان مهریز در  جلسه ای با حضور فرماندار  و مدیران کل دستگاه های اجرایی مرتبط، پیشرفت فیزیکی و چگونگی هزینه کرد پروژه ها بررسی و نسبت به ارائه راهکارهای سرعت بخشی به اتمام هر چه سریع تر اقدامات زیرساختی و شهری،هم اندیشی شد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..