با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد صورت گرفت؛

معارفه مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری و دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در آئین معارفه مدیرکل امنیتی و انتظامی و دبیر کمیسیون برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا استانداری یزد با تاکید بر نقش مهم مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان رکنی موثر در مدیریت تنش های اقتصادی ؛ مطرح کرد:ثبات امنیتی بزرگ ترین افتخار کشور ا...

به گزارش یزدی نیوزآئین تکریم و معارفه مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری یزد و معرفی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور « احمد ترحمی» معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد،مدیران و کارشناسان این حوزه برگزار شد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بیان کرد:در حوزه امنیت به پایداری و ثبات امنیت روانی،اقتصادی و اجتماعی می اندیشیم و با توجه به مولفه های امنیت پایدار از امنیتی شدن فضای جامعه پرهیز داریم.
« احمد ترحمی» افزود:در زمینه تقویت زیرساخت های امنیتی باید از ظرفیت سرمایه های اجتماعی و سیاسی استان بهتر و شایسته تر استفاده کنیم زیرا رکن امنیت پایدار مردم هستند و حفظ کرامت انسانی و رعایت حقوق شهروندی گامی بزرگ در تقویت امنیت جامعه است.
ترحمی گفت:باید به حقوق فردی و جمعی احترام بگذاریم و آزادی های قانونی را نهادینه سازیم و با برداشتن دیوار بی اعتمادی،به مردم اعتماد کنیم چراکه احساس امنیت بیشتر از امنیت در کاهش تنش های اجتماعی موثر است و این موضوع جز احقاق حقوق قانونی مردم میسر نمی شود.
وی اظهار داشت:در حوزه مبارزه با قاچاق کالا باید با اصلاح ساختار و فرآیندهای صادرات و واردات،اصل شفافیت را حاکم نموده و با قاچاق سازمان یافته،حرفه ای و عمده مقابله کرد زیرا قاچاق کالا بنیان اقتصاد را متزلزل و به تولید ملی لطمه می زند.
 
 
*استان یزد در ایده ها ی جدید برای مدیریت قاچاق کالا و ارز پیشگام شود
 
 
معاون استاندار یزد بیان کرد:فعالیت کمیسیون برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز در جایگاه قابل توجه ای در حوزه سیاسی و امنیتی برخوردار است و یکی از ارکان مهم در مدیریت تنش های اقتصادی برای کشور محسوب می شود.
ترحمی افزود: استان یزد به عنوان شاه راه ارتباطی در مرکز کشور قرار دارد و بیشترین حجم کالا از این مسیر می گذرد که می توان با برنامه و ایده های جدید سرآمدی استان یزد را در نظارت،ساماندهی و مدیریت این موضوع در سطح کشور شاهد بود. 
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گفت:مقابل با قاچاق کلا تنها با شفافیت در تجارت داخلی و خارجی میسر است و برخورد با قاچاق خرد و سطح عرضه جز ایجاد نا امنی در تجارت داخلی و نارضایتی عمومی حاصلی نخواهد داشت.
در این جلسه از تلاش های « محمدحسین امامی» تقدیر و « مصطفی سالاری» در جایگاه مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری یزد فعالیت خود را آغاز کرد.گفتنی است چندی پیش با حکمی از سوی استاندار یزد نیز « محمد حسین امامی» به عنوان دبیر کمیسیون برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شده است.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..