به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم؛

۸۲ پیشکسوت فرهنگی مهریز تجلیل شدند

همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم، ۸۲ پیشکسوت فرهنگی شهرستان مهریز که از سال ۱۳۹۵ تاکنون به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند، با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

به گزارش یزدی نیوزسیدعلی کارآموز، رئیس آموزش و پرورش مهریز در مراسم تجلیل از این معلمان اظهار داشت: معلمانی که سال‌های عمر با ارزش خود را صرف تربیت آینده سازان کشور می‌کنند، پس از پایان خدمت همانند گنجینه‌های ارزشمند در خدمت جامعه هستند.

 
وی عنوان کرد: تجربیات ارزشمند پیشکسوتان فرهنگی می‌تواند روشنگر، راهنما و باعث امیدواری و انتقال دهنده به نسل‌های آینده باشد.
 
کارآموز با بیان اینکه شأن و عزت معلم و پیشکسوتان فرهنگی در کشور ایران نظیر ندارد، افزود: معلمین پیشکسوت افتخار و باعث عزت و توانمندی جامعه و کشور هستند.
 
ضرورت استفاده از تجارب معلمان پیشکسوت در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
 
رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش مهریز نیز در این مراسم بیان کرد: اگر امروز حرفی برای گفتن داریم، از بزرگواری و بخشش بی‌مانند پیشکسوتان فرهنگی است و خود را مدیون محبت و ایثار مثال زدنی فرهنگیان والا مقام می‌دانیم.
 
سید جلیل عقیلی ادامه داد: برای پیشبرد اهداف عالی آموزش و پرورش باید از پیشکسوتان بهره جست و با ارتباط پیوسته و مداوم با آنان از تجارب خوب و اندوخته گرانقدر آنان استفاده برد و امیدواریم بتوانیم قدم‌های مثبت و ماندگاری برای این آنها برداریم.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..