معرفی رئیس جدید منابع طبیعی وآبخیزداری میبد

در مراسمی از خدمات عباس دهقانی قدردانی و جمال جنتی بعنوان رئیس جدیدمنابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میبد معرفی شد.

به گزارش یزدی نیوزدرنشستی با حضورمدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان،معاون سیاسی امنیتی فرماندارمیبد و جمعی ازمسئولین از خدمات عباس دهقانی قدردانی و جمال جنتی بعنوان رئیس جدیدمنابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میبد معرفی شد.

مدیرکل اداره منابع طبیعی استان دراین مراسم با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان میبد در حوزه منابع طبیعی گفت:خوشبختانه منابع طبیعی درشهرستان میبد اقدامات خیلی خوبی را انجام داده است .
آخوندی افزود: ازمحل صندوق توسعه ملی حدود۳۰میلیاردریال اعتبار درپروژهای منابع طبیعی شهرستان میبد و درعملیات های مختلف مرتع،بیومکانیک و آبخیزداری  هزینه شده است که این پروژه ها بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
وی گفت:امسال با رشد اعتباری که ازصندوق توسعه برای استان منظور شده است ؛درشهرستان میبد هم این افزایش اعتبار را خواهیم داشت .
آخوندی اظهار داشت :با توجه به اینکه منطقه ندوشن قطب دامداری است و درچندسال گذشته خشکسالی های متعددی را تجربه کرده است اما امسال با بارش رحمت الهی ،سال اراضی آب خوب داریم  و می طلبد که امسال پروژه های بزرگ و قابل توجهی درجهت حفظ احیا و توسعه عرصه های منابع طبیعی درشهرستان میبدداشته باشیم .
وی اشاره کرد :میبد با وجود صنایع ظرفیت های خوبی دارد و می طلبد که بحث توسعه فضای سبز را با همکاری مسئولین به ویژه بخش صنایع و معادن درراستای حفظ  این عرصه ها و توسعه فضای سبز داشته باشیم .
شهرستان میبد ۵۰۰هزار هکتار اراضی منابع طبعی اعم از مرتع و بیابان را درخود جای داده است .
منبع: خبرگزاری صداوسیما
 

بخش نظردهی بسته شده است..