همزمان با ماه مبارک رمضان :

برپایی نمایشگاه ضیافت در شهرستان های استان

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان :نمایشگاه های ضیافت در تمام شهرستان های استان با هدف دسترسی مردم به کالاهای ضروری ماه رمضان برپا می شود.

به گزارش یزدی نیوزعلمدار در نشست کارگروه  تنظیم بازار استان با اشاره به روند کاهش قیمت گوشت افزود: قیمت گوشت قرمز گوسفندی نیز در استان ۸۸ هزار تومان است.برپایی نمایشگاه ضیافت در شهرستان های استان

 
وی افزود: قیمت گوشت گاو و گوساله هم روند پایداری در استان داشته است  و با  قیمت ۸۵ هزار تومان این گوشت نیز به مردم عرضه می شود.
 
دبیر کارگروه تنظیم بازار استان در خصوص مرغ گرم هم  با اشاره  به اینکه روند کاهشی قیمت ها  را در عرضه  شاهد هستیم گفت: حداکثر قیمت عرضه مرغ  11500 تومان در فروشگاهها است .
 
علمدار افزود:در خصوص تامین شکر در ماه مبارک هیچ مشکلی نخواهیم داشت و  شکرتنظیم  بازار با قیمت ۳۴۰۰ تومان در اختیار خانوارها  قرار خواهد گرفت.
 
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هم دراین نشست با بیان اینکه تنظیم قیمت کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان از اهمیت بالای برخوردار است گفت: اگر جایی در خصوص فروش کالاهای اساسی مردم بی انصافی صورت می گیرد باید بطور جدی با آن برخورد شود.
 
 عظیمی با اشاره به اینکه  باید چتر نظارتی  برای کنترل قیمت های کالاهای اساسی  گسترده تر شود افزود: از اصناف خوش انصاف باید قدردانی شود.
 
 
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..