‌‌۸۰ درصد بازار میوه و تره بار استان یزد در دست اتباع بیگانه است‌

دادستان عمومی و انقلاب استان یزد با اشاره به اینکه ۸۰ درصد بازار میوه و تره بار استان یزد در دست اتباع بیگانه است گفت: دستگاه قضایی استان آماده هر گونه همکاری در جهت نظارت بیشتر بر قیمت‌ها است.

به گزارش یزدی نیوزعلی اکبر شمس ظهر امروز در کارگروه تنظیم بازار استان یزد که در سالن موحدین استانداری یزد برگزار شد با بیان اینکه برای بهتر برگزار شدن جلسات باید تمرکز بر روی دستور جلسه باشد اظهار داشت: اگر به این شکل پیش برود بدون شک خروجی جلسات نیز بهتر خواهد بود.

 
دادستان عمومی و انقلاب استان یزد با اشاره به اینکه ۸۰ درصد بازار میوه و تره بار استان در دست اتباع بیگانه است گفت: این آمار طبق گزارشات و فعالیت‌های یک ساله‌ای که در این زمینه داشتیم به دست ما رسیده است.
 
وی خاطرنشان کرد: پیگیری مسئله بازار میوه و تره بار استان نیازمند برگزاری جلسات مستمر و عملیاتی کردن تصمیمات است و در این خصوص دستگاه قضایی استان هیچ مشکلی برای همراهی نداریم و هر لحظه که اعلام شد، حاضر به همکاری کامل هستیم.
 
 
شمس با گلایه از شهرداری یزد افزود: در طول یک سال گذشته هر کجا بحث حضور شهرداری استان می‌شود، متاسفانه غایب هستند زیرا یکی از مجموعه‌هایی که با بحث بازار و میوه و تره بار درگیر است، شهرداری‌ها هستند.
 
دادستان عمومی و انقلاب استان یزد با اشاره به بحث نظارت‌ها در استان گفت: خواستار میزان بازرسی‌ها بر قیمت‌ها بودیم که تاکنون به دست ما نرسیده است اما بسیج اصناف، سپاه استان و نیروهای انتظامی و برخی از ادارات استان این آمادگی را اعلام کردند که حاضر به همکاری در خصوص نظارت بر قیمت‌ها هستند.
 
وی با تاکید بر اینکه نظارت بر بازار در شهر باید گسترده‌تر صورت گیرد اظهار داشت: با توجه به عدم تناسب قیمت‌ها در سطح استان، دستگاه قضایی آماده هر گونه همکاری در جهت نظارت بیشتر بر قیمت‌ها است.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..