مدیر کل بازرسی استان یزد:

بخشی از نابسامانی‌های بازار با مدیریت درست قابل حل است

مدیرکل بازرسی استان یزد با اشاره به برخی نابسامانی‌ها و گرانی ها در بازار گفت: نابسامانی ها در بازار با اندکی مدیریت قابل حل و ساماندهی است.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام اکبر طالبی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان و کمیته نظارت بر عرضه کالاهای اساسی با گلایه از برخی گرانی‌ها و نابسامانی در بازار استان یزد اظهار داشت: همه گرانی‌ها به تحریم‌ها بر نمی‌گردد و برخی از آنها به دلیل سوءمدیریت ها به ویژه در مرکز و پایتخت است.

 
وی ادامه داد: بی بندوباری و به هم ریختگی بازار به تصمیم‌های نادرست در کشور باز می‌گردد و در این رابطه باید ببینیم چه کار و تصمیمی برای خدمت به مردم مناسب‌تر است تا آن تصمیم گرفته شود.
 
طالبی با بیان اینکه در استان یزد تصمیمات خوبی برای کنترل و تنظیم بازار صورت گرفته است، افزود: نباید مردم در تأمین کالاهای اساسی خود دچار مشکل باشند و لازم است نگرانی مردم در این رابطه رفع شود.
 
مدیرکل بازرسی استان در مورد حضور اتباع بیگانه در بسیاری از مشاغل خاطرنشان کرد: در مورد ساماندهی اتباع بیگانه همه دستگاه‌ها به نوعی مقصر هستند که باید به دور از تصمیمات احساسی با ملاک قرار دادن قانون، اتباع بیگانه و مهاجرین خارجی استان ساماندهی شوند.
 
طالبی با بیان اینکه کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد، ادامه داد: در این شرایط همه باید شبانه روز کار کنیم و فعالیت‌ها و نظارت‌هایمان را کاربردی تر نمائیم.
 
مدیرکل بازرسی استان در پایان خاطرنشان کرد: این اداره کل نیز در ماه مبارک رمضان با همکاری کارگروه‌های مختلف استان نظارت‌ها و بازرسی‌های خود را تشدید و با کسانی که برای سودجویی بیشتر قصد دارند آرامش مردم را به هم بزنند، برخورد قاطع خواهد کرد.
 
به گزارش مهر، در این نشست مقرر شد کمیته نظارت بر عرضه کالاهای اساسی استان به طور هفتگی جلسات خود را تشکیل و نتیجه اقدامات خود را به کارگروه تنظیم بازار استان گزارش دهد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..