رئیس اورژانس استان یزد:

تیم اورژانس از یزد به مناطق سیل‌زده خوزستان اعزام شد

رئیس اورژانس استان یزد از اعزام تیم اورژانس استان یزد به مناطق سیل زده استان خوزستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزاحمد دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نیاز استان خوزستان و مناطق سیل زده آن به انواع خدمات بهداشتی و درمانی اظهار داشت: اعزام تیم درمانی فوریت‌های پزشکی استان یزد، دو دستگاه آمبولانس و نیروهای عملیاتی به منظور خدمت رسانی به مردم خوزستان به مناطق سیل زده این استان اعزام شدند.

 
وی افزود: تیم اعزام شده شامل چهار کارشناس عملیاتی و دو دستگاه آمبولانس بوده که با هماهنگی وزارت بهداشت به این مناطق اعزام شده است.
 
دهقان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت مدیریت نیرو در شرایط بحران به ویژه در بحران سیل اخیر، هماهنگی بسیار مناسبی با EOCوزارت کشور برقرار شد و اعزام نیروی کمک رسان بر اساس نیاز و با در نظر گرفتن موارد مدیریتی، صورت پذیرفت.
 
رئیس اورژانس استان یزد عنوان کرد: تلاش ما علاوه بر خدمت رسانی به مردم استان یزد، رسیدگی به مردم سیل زده است و در این راستا همکاری و تعامل خوبی بین دانشگاه علوم پزشکی یزد و اورژانس یزد با وزارت بهداشت و وزارت کشور برقرار است.
 
وی تاکید کرد: تا پایان بحران سیل در مناطق سیل زده، آماده خدمت رسانی به مردم هستیم و از هیچ همکاری در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..