‌بخشدار جدید بخش مرکزی یزد انتخاب شد

با تجلیل از بخشدار سابق، محمد حسین پاکدل به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی یزد انتخاب شد.

به گزارش یزدی نیوز در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی یزد از تلاش‌ها و زحمات محمد جواد برزگر بخشدار سابق تجلیل و قدردانی به عمل آمد و محمد حسین پاکدل که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بهاباد بود به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی یزد انتخاب شد.

 
سید محمد رستگاری، فرماندار یزد در این مراسم با اشاره به اینکه برنامه محوری می‌تواند در دستور کار بخشدار جدید بخش مرکزی یزد قرار گیرد اظهار داشت: اگر این کار در دستور کار قرار گیرد بدون شک اثرات مثبت آن را می‌توان در این بخش مرکزی یزد مشاهده کرد.
 
فرماندار یزد به اهمیت تعامل و همکاری با بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: برقراری تعامل و همکاری با دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاهای تابعه از دیگر مباحثی است که می‌تواند در دستور کار بخشدار جدید بخش مرکزی یزد صورت پذیرد.
 
وی به ظرفیت‌های ‌بخش مرکزی یزد اشاره و خاطرنشان کرد: در بخش مرکزی یزد روستاهای تاریخی با قابلیت گردشگری بسیار خوبی وجود دارد که می‌توان از آن به بهترین شکل استفاده کرد.
 
رستگاری تصریح کرد: امیدواریم بخشدار جدید بخش مرکزی یزد در سمتی که بر عهده ایشان گذاشته شد موفق باشند و تلاش‌های خود را در جهت مدیریت هر چه بهتر این بخش انجام دهند.

بخش نظردهی بسته شده است..