‌ثبت نام دوره آموزشی زبان‌های خارجی در حوزه علمیه یزد آغاز شد

مسئول امور بین‌الملل حوزه علمیه یزد از آغاز ثبت نام دوره آموزشی زبان‌های خارجی در حوزه علمیه استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام سید جمال الدین نجم الهدی  از آغاز ثبت نام دوره آموزشی زبان‌های خارجی در حوزه علمیه یزد خبر داد و اظهار داشت: این دوره شامل زبان‌های انگلیسی، اسپانیولی و چینی می‌شود که پس از پایان فرآیند ثبت نام و با دعوت از اساتید برجسته به زودی آغاز خواهد شد.

 
مسئول امور بین‌الملل حوزه علمیه استان یزد افزود: با بررسی‌هایی که صورت پذیرفت متوجه شدیم سه زبان انگلیسی، اسپانیولی و چینی بیشترین کاربرد را بین توریست‌ها دارد و به همین دلیل در اولین گام، این سه زبان بین المللی را آموزش دهیم و سپس اقدامات بعدی را اجرایی کنیم.
 
وی به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی زبان‌های خارجی اشاره و خاطرنشان کرد: حوزه علمیه یزد پس از اینکه شهر یزد به ثبت جهانی رسید به این نتیجه رسید که باید به عنوان یکی از متولیان امور فرهنگی فعالیت‌هایی را در این راستا برگزار کند.
 
 
نجم الهدی افزود: با توجه به اینکه ثبت جهانی یزد سبب حضور هر چه بیشتر گردشگران می‌شود پس نیاز است که از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده و شهر تاریخی یزد را با خصلت و منش مردم دارالعباده به جهانیان معرفی کنیم که یکی از این روش یادگیری زبان‌های بین المللی برای ارتباط بهتر با گردشگران است.
 
مسئول امور بین‌الملل حوزه علمیه استان یزد با اشاره به اینکه حوزه علمیه یزد تلاش دارد تا با برگزاری برنامه‌های مختلف در راستای استفاده هرچه بیشتر از فرصت‌ها و دفع تهدیدها گام بردارد تصریح کرد: یکی از اقدامات حوزه علمیه یزد تربیت طلاب زباندان است که با برگزاری دوره‌های آموزشی در این زمینه فعالیت می‌کند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان به حضور در دوره آموزشی زبان‌های خارجی حوزه علمیه یزد می‌توانند تا پایان اردیبهشت‌ماه با مراجعه به معاونت تهذیب مدارس علمیه در استان یزد نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم
 

بخش نظردهی بسته شده است..