پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بمناسبت هفته هلال احمر:

هفته هلال احمر فرصتی برای تبیین آرمان‌ها و فرهنگ خدمت صادقانه و پاسداشت روحیه ایثارگری و بشردوستی است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن تبریک هفته هلال احمر به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر گفت: هفته هلال احمر فرصتی برای تبیین آرمان‌ها و فرهنگ خدمت صادقانه و پاسداشت روحیه ایثارگری و بشردوستی است.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن  تبریک هفته هلال احمر به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر گفت: هفته هلال احمر فرصتی برای تبیین آرمان‌ها و فرهنگ خدمت صادقانه و پاسداشت روحیه ایثارگری و بشردوستی است.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، با تربیت امدادگران جوان و با آموزش افراد متخصص و دلسوز برای مقابله با حوادث و اتفاقات احتمالی در جامعه می کوشد که اعضای جامعه را در مقابل رخدادها مصونیّت بخشیده و زمینه پیشگیری از وقایع احتمالی را بیش از پیش فراهم آورد.

پروردگار مهربان را شاکرم که در اردیبهشتی دیگر و در کنار شما خوبان، هفته هلال احمر که مقارن با ماه مبارک رمضان را گرامی می‌داریم. وظیفه خویش می‌دانم صمیمانه‌ترین تبریک‌ها را تقدیم یکایک داوطلبان، امدادگران، نجاتگران، جوانان، خانواده معظم شهدای امدادگر، پیشکسوتان، بازنشستگان و کارکنان شریف جمعیت هلال احمر ‌کنم.

تردیدی نیست که پیوند و  همدلی میان مردم و جمعیت هلال احمر به پشتوانه خدمات گسترده هلال‌احمر در طی سالیان طولانی شکل گرفته و امروز ضمن حفظ این رشته‌ی انس و اعتماد، بر استحکام آن افزوده شده تا تسکین آلام بشری روند پرشتاب‌تری بر خود گیرد.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ و مقتدر جمعیت هلال احمر ، هفته هلال احمر فرصتی برای تبیین آرمان‌ها و فرهنگ خدمت صادقانه و پاسداشت روحیه ایثارگری و بشردوستی است ، می دانم.

ماه نشانان قرمز  وآبی پوش این سرزمین ،معلمان درس ایثار،قهرمانان راه نجات ،مبلغان عرصه انسانیت،منادیان خدمت بی مزد و منت،مدرسان صلح ودوستی، مرهم دردهای انسانهای محتاج،چراغ راه گمشدگان حوادث، اعضا جمعیت هلال احمر هستند که آیه و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا/ را سر لوحه کار خود قرار دادند تا نجات و ایثار و فداکاری و خدمت داوطلبانه و آموزش را لذت بخش ترین کار دنیا بدانند.

روز و ایام هلال احمر در  سال گذشته با شعار زیبای ((همه جا برای همه)) عجین شد و در سال ۹۸ این مسیر با شعار (( سیل مهربانی جاریست)) ادامه یافت و مهربانی مردم نوع دوست ایران همچنان جاریست را به تک تک «پرسنل،اعضا جوانان ،داوطلبان و نجاتگران» جمعیت هلال احمر استان یزد تبریک میگویم انشالله هرکجا که هستند موفق و در این راه سربلند باشند.

بخش نظردهی بسته شده است..