تغییرات در هیات فوتبال استان یزد

در اولین نشست هیات فوتبال استان اعضای جدید هیات فوتبال استان معرفی شدند.

به گزارش یزدی نیوز رئیس هیات فوتبال استان در احکامی محمد انصاری را به عنوان رئیس کمیته مسابقات، علیرضا جدیدی را به عنوان رئیس کمیته داوران، هادی محراب یزدی را به عنوان رئیس کمیته جوانان، مهدی دهقان را به عنوان رئیس واحد روابط عمومی و وحید شفیعی را به عنوان دبیر واحد روابط عمومی این هیات معرفی و منصوب کرد.

همچنین در این نشست عبدالرضا دستا عملکرد هیات فوتبال استان در سال ۹۷ را رو به جلو توصیف کرد و جداسازی کمیته های استیناف و انضباطی، تشکیل کمیته پزشکی، جلسه با پیشکسوتان و دیدار با آنها، برگزاری منظم مسابقات مختلف، عملکرد موفق فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ های کشوری، رونق گرفتن فعالیت بانوان، انتصاب رؤسای شهرستانها و همچنین گرفتن نمره قابل قبول هیات فوتبال از لحاظ عملکرد و زیرساخت ها دربین استانهای مختلف از فدراسیون فوتبال را مهم ترین فعالیت های این هیات در سال گذشته برشمرد.
دستا ضمن استقبال از انتقادات، دلیل دیده نشدن اقدامات قابل توجه هیات فوتبال در زمینه های مختلف را خاموش بودن چراغ ویترین فوتبال و نداشتن تیم فوتبال بزرگسالان در لیگ کشوری دانست.
رئیس هیات فوتبال استان از ادامه پیگیری ها برای گرفتن سهمیه و تیم داری در یکی از لیگ های کشور خبر داد و افزود: به لطف خدا و همراهی مسئولان ارشد استان اتفاقات خوبی در این خصوص اتفاق خواهد افتاد.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..