پیگیر بازگشت اعتبار بیمارستان فوق تخصصی سرطان به استان یزد هستیم‌

استاندار یزد با بیان اینکه مدیریت ارشد استان در کنار جامعه کارفرمایی آماده رفع مشکلات کارگران در حوزه مسکن است گفت: پیگیر بازگشت اعتبار بیمارستان فوق تخصصی سرطان به استان یزد هستیم.

به گزارش یزدی نیوز محمد علی طالبی در مراسم تجلیل ا‌ز جامعه کارگری استان که در سالن همایش‌های هلال احمر یزد برگزار شد با اشاره به نقش برجسته کارگران در تحقق شعار رونق تولید اظهار داشت: تقویت ارتباط و تعامل سه جانبه بین دولت، کارفرمایان و جامعه کارگری مسئله‌ای است که باید در استان یزد فراهم شود.

 
استاندار یزد اعتماد متقابل بین دولت، کارفرمایان و جامعه کارگری را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: این سه بخش سهم بسیار مهمی در زمینه تولید و اقتصاد کشور دارند که اگر تعامل و همکاری بین آنها ارتقا یابد بدون شک سریع‌تر می‌توان به اهداف دست یافت.
 
 
وی در ادامه با بیان اینکه خانه کارگر و تشکل‌های کارگری در استان یزد فعالیت‌های بسیار خوبی در جهت رسیدگی به مشکلات کارگران دارند خاطرنشان کرد: این بخش‌ها با همکاری و تعامل مناسب با دولت و کارفرمایان توانسته‌اند در راستای دفاع از حقوق کارگران تلاش کنند.
 
طالبی با اشاره به اینکه پیگیر مشکلات قشر کارگری استان یزد هستیم تصریح کرد: به شرط آن که در حوزه مسکن برنامه ریزی و بررسی‌های مناسب در استان یزد صورت گیرد، در کنار جامعه کارفرمایی آماده آن هستیم که مشکلات کارگران را در این خصوص مرتفع سازیم.
 
استاندار یزد به مشکل عدم تخصیص اعتبار به بیمارستان فوق تخصصی درمان سرطان یزد اشاره کرد و اظهار داشت: این بیمارستان وابسته به تامین اجتماعی است که با پیگیری‌های استانداری و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی دنبال این هستیم که بتوانیم اعتبار لازم را دریافت کنیم.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..