استاندار یزد:

رویکرد اجتماعی و سطح تعامل کانون وکلای دادگستری استان الگویی برای همه کشور است

استاندار یزد در همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران، یزد ‌را خاستگاه اخلاق حرفه‌ای وکلا در ارتباط با مردم دانست و گفت: شایسته است رویکرد اجتماعی و تعامل موثر کانون وکلای دادگستری استان، الگویی برای همه کشور باشد.

به گزارش یزدی نیوز سی و دومین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران  (‌اسکودا) با حضور "محمدرضا عارف" رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، "محمد علی طالبی" استاندار یزد، "سیدابوالفضل موسوی" نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای کانون وکلای دادگستری سراسر کشور، در پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی آیت‌الله شهید صدوقی(‌ره) یزد برگزار شد.

‌استاندار یزد در این همایش با اشاره به تعامل کانون وکلای دادگستری استان یزد با دستگاه ها و نهادهای دولتی‌، ‌گفت: بیشترین همکاری را از سوی این کانون با مدیران استان شاهد هستیم که نمونه این تعامل را در برنامه ها و مناسبت های مختلف شاهد بودیم.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: اعتماد بسیار زیادی به کانون وکلای دادگستری استان وجود دارد و این کانون با کمترین حاشیه و مشکل در استان درحال خدمت رسانی به مردم است.
وی افزود: رویکرد اجتماعی، محور بسیاری از فعالیت های کانون وکلای دادگستری استان است و این ‌کانون در زمینه حراست از حقوق شهروندی و حقوق کودک اقدامات و فعالیت‌های خوبی داشته و پیشتاز حرکت‌های اجتماعی در استان بوده است.
"طالبی" در پایان سخنان خود با بیان اینکه استان یزد خاستگاه اخلاق حرفه ای وکلای مردم است، اظهارامیدواری کرد: رویکرد اجتماعی و تعامل کانون وکلای دادگستری استان الگویی برای کشور باشد‌ و در آینده ای نزدیک دبیرخانه مرکزی اخلاق حرفه ای وکالت در استان یزد ایجاد شود.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..