۱۰۰۰ فرهنگی قرآنی در استان یزد فعالیت دارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰ فرهنگی قرآنی در استان یزد فعالیت دارند گفت: ۳۲۰۰ هزار فرهنگی فعال و بازنشسته در استان یزد وجود دارد.

به گزارش یزدی نیوز عباسعلی دانافر در نشست خبری با اشاره به برنامه‌های هفته معلم در استان یزد اظهار داشت: غبارروبی گلزار شهدا در روز ۱۲ اردیبهشت ماه در تمامی شهرستان‌های استان یزد، اولین برنامه‌ای است که به مناسبت هفته معلم در استان برگزار می‌شود.

 
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد افزود: برگزاری مسابقه ورزشی والیبال و جشنواره بازی‌های فکری در روز ۵ شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در استان یزد به مناسبت هفته معلم برگزار می‌شود.
 
 
 
وی تقدیر از معلمان منتخب طرح آموزش ابتدایی در جشنواره بوم زندگی و تجلیل از استاد شاخص فرهنگی توسط اعضای ستاد (جناب آقای استاد قلمسیاه) در روز چهاردهم اردیبهشت ماه را دیگر برنامه‌های هفته معلم در یزد عنوان کرد و گفت: نواختن زنگ سپاس با حضور مسئولان استان و شهرستان یزد و برگزاری مسابقه ورزشی دارت از دیگر برنامه‌های هفته معلم در روز یک شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه است.
 
دانافر تصریح کرد: تجلیل از معلمان همکاران اداره کل آموزش و پرورش توسط خود همکاران و همچنین تجلیل از معلمان نمونه ناحیه‌ای و پیشکسوتان اداری از دیگر برنامه هفته معلم در یزد است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه ۱۶ هزار فرهنگی شاغل در استان یزد داریم خاطرنشان کرد: ۱۶ هزار فرهنگی بازنشسته نیز در استان یزد داریم که جز ارزش‌های اداره کل آموزش و پرورش استان هستند.
 
وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰ قاری فرهنگی در استان یزد داریم که صاحب رتبه هستند اظهار داشت: کمتر در این خصوص این افراد صحبتی به میان آمده و این در حالی است که این افراد می‌توانند دانش قرآنی و باورهای ارزشی خود را به دانش آموزان ارائه دهند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..