رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم خبر داد:

اجرای طرح سیل مهربانی همکلاسی ها در مدارس شهرستان خاتم

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم از اجرای طرح سیل مهربانی هم کلاسی ها در مدارس و کانون غنچه های هلال احمر شهرستان خاتم با هدف همدلی و همدردی با کودکان آسیب دیده از سیل های اخیر کشور خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ مجتبی عشایری پناه رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم اظهار داشت : با توجه به وقوع سیلاب در بخش هایی از کشور و ضرورت کمک رسانی سریع تر و مطلوب تر به هموطنان عزیزمان و در راستای تحقق این مهم طرح سیل مهربانی همکلاسی ها در مدارس سطح شهر  با مشارکت کانون های دانش آموزی اجرا گردید.

وی افزود: این طرح با هدف همدلی و همراهی با دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده از سیل اخیر و انسجام بخشی هدایای نقدی و غیر نقدی دانش اموزان ،فرهنگیان،اولیا در مدارس اجرایی شد.

عشایری پناه عنوان کرد : امیدواریم با همدلی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا بخشی از آلام  و خسارات وارد شده به خانواده ها و دانش اموزان سیل زده جبران شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم در پایان گفت : با حضور حداکثری اعضا کانون غنچه های هلال احمر خاتم این طرح نیز در مهدکودک ها اجرا و کمک های نقدی و غیرنقدی غنچه های هلال جمع آوری شد.

 

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..