مراسم تکریم و معارفه سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز با حضور مدیرعامل ، معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر استان و فرماندار مهریز در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان مهریز برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این مراسم که در فرمانداری شهرستان مهریز برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های بالای جمعیت هلال احمر ، به اهداف عمده این نهاد در سطح جامعه اشاره کرد و گفت:بیشترین پتانسیل جمعیت هلال احمر استفاده از توان اعضا و داوطلبان است و فعالیت در راستای اهداف این نهاد و حفظ و کرامت انسانی از اهم برنامه‌های آن می‌باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن قدردانی از فعالیت بسیار خوب کارکنان ،امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز در امدادرسانی افزود:  جمعیت هلال احمر در راستای توسعه زیر ساخت ها و تسکین آلام بشری با اجرای برخی طرح های ملی و همچنین کمک به حادثه دیدگان و ارتقای سطح آموزشی با عناوینی چون برنامه خادم، طرح و آموزش های عمومی و تخصصی انجام فعالیت می کند.

وی در خصوص انتصاب رئیس جدید جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز تاکید کرد: از زحمات آقای زارعیان در این مدت قدردانی می نمایم و امیدواریم با روی کار آمدن آقای فخری با همکاری و تعامل هرچه بیشتر همکاران و امدادگران مهریز ، شاهد ارتقای شاخص های عملکردی و امدادی شعبه مهریز در استان باشیم.

رضا زارع زاده فرماندار شهرستان مهریز نیز در این مراسم گفت: هلال احمر به عنوان یک نهاد مهم و تاثیر گذار در راستای کمک رسانی در شرایط بحرانی و حساس دارای اهمیت و جایگاه مهمی می باشد .

وی افزود : نقش تاثیرگذار نیروهای امدادی در هلال احمر همواره باید مورد تکریم و قدردانی قرار بگیرد.

فرماندار شهرستان مهریز ضمن قدردانی از تلاش های رییس سابق هلال احمر شهرستان و پرسنل و اعضا و امدادگران اظهار کرد: نیروهای هلال احمر همواره بسیار آماده وفعال ظاهر شده و نشان دادند که جهت انجام ماموریت های دشوار در لحظات حساس آماده هستند .

زارع زاده ضمن تبریک انتخاب علیرضا فخری بعنوان سرپرست هلال احمر مهریز، ابراز امیدواری کرد با روی کار آمدن سرپرست جدید هلال احمر مهریز، توان پاسخگویی امدادی شهرستان به حوادث و بحران های احتمالی افزایش یابد و شاهد رشد و ترقی امدادگران مهریز در سطح استان و کشور باشیم.

محسن زارعیان رئیس سابق هلال احمر مهریز با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط هلال احمر مهریز در سطح این شهرستان در طول تصدی گری خود ضمن تشکر از همکاران خود برای سرپرست جدید شعبه آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه علیرضا فخری سرپرست جدید هلال احمر شهرستان مهریز ضمن تشکر از اعتماد مدیرعامل محترم جمعیت هلال احمر یزد به سبب این انتصاب؛برنامه های خود را تشریح نمود. 

 در پایان این مراسم از زحمات جناب محسن زارعیان رییس سابق هلال احمر شهرستان قدردانی و علیرضا فخری بعنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز منصوب شد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..