آغاز عملیات اجرایی و افتتاح سه طرح عمرانی و ورزشی در عقدا

عملیات اجرایی و افتتاح سه طرح عمرانی، ورزشی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و پنجاه میلیون تومان و حضور نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در بخش عقدا آغاز شد.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا تابش» در حاشیه افتتاح این طرح‌های فرهنگی ورزشی عقدا در جمع خبرنگاران افتتاح شش کیلومتر جاده آسفالت روستایی در روستاهای وراعون، مرغ میان، آشتیانه و به درند میبد با اعتبار سه میلیارد و دویست میلیون تومان را از جمله اقدامات انجام شده در حوزه استحفاظی خود دانست و اظهار کرد:   بهره برداری از زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای فخر آباد با اعتبار دویست و پنجاه میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و مشارکت مردم  انجام شده است.

 
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی و نیز زمین فوتبال ساحلی در عقدا با اعتبار سیصدو پنجاه میلیون تومان در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی در پایان عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی فوتبال در روستای خلیل آباد با اعتبار دویست و پنجاه میلیون تومان را از دیگر  طرح های در دستورکار دانست و گفت:‌ امیدواریم این چند طرح نیز در موعد مقرر به بهره برداری برسد .
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..