رئیس ستاد دیه استان یزد:

۳۱ میلیارد ریال برای آزادی جرائم غیرعمد مهریز نیاز است

رئیس ستاد دیه استان یزد گفت: برای آزادی ۱۲ زندانی جرائم مالی غیرعمد شهرستان مهریز به مبلغ ۳۱ میلیارد ریال نیاز است که تامین این مبلغ، همت و همراهی مسئولان و خیران را می طلبد.

به گزارش یزدی نیوز اسلام افشون در جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان شهرستان مهریز اظهار داشت: برای آزادی ۱۲ زندانی غیرعمد شهرستان مهریز ۳۱ میلیارد ریال نیاز است که امیدواریم با همراهی و کمک خیران و مسئولان استان یزد بتوانیم این رقم را تأمین کنیم.

 
وی افزود: زندانیان جرایم مالی غیرعمد مهریز شامل محکومان به دیه ناشی از تصادفات، حوادث کارگاهی، مهریه، نفقه و بدهی مالی هستند.
 
افشون با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در ماه رمضان ادامه داد: امیدواریم مسئولان و خیران با شرکت در این گلریزان، تمام زندانیان غیرعمد شهرستان مهریز را آزاد کرده و آنها را به کانون گرم خانواده‌هایشان بازگردانند.
 
ضرورت فرهنگ سازی در مورد نوع جرایم غیرعمد
 
فرماندار شهرستان مهریز نیز در این جلسه ضمن تقدیر از عوامل اجرایی جشن گلریزان اظهار داشت: برگزاری جشن‌های گلریزان در ماه رمضان زمینه‌ای برای فرهنگ سازی و جلب مشارکت افراد خیر در انجام امور خیر است.
 
رضا زارع زاده خاطرنشان کرد: مهمترین عامل در جذب کمک‌های خیری، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی دقیق در مورد نوع جرایم غیرعمد است.
 
وی ادامه داد: اگر فروانی جرایم غیرعمد مورد بررسی و پایش دقیق قرار گیرد، می‌تواند جلب کمک‌های خیر را افزایش داده و باعث جلوگیری وقوع بعضی از این جرایم شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..