معاون عمرانی استاندار ‌یزد تاکید کرد:

جلوگیری از تخلیه پراکنده نخاله های ساختمانی در شهر یزد/ شروع فراخوان واگذاری ساماندهی پسماندهای صنعتی به بخش خصوصی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در نشست کارگروه پسماند استان بر جلوگیری از تخلیه پراکنده نخاله های ساختمانی در شهر یزد و شروع فراخوان واگذاری ساماندهی پسماندهای صنعتی به بخش خصوصی تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز ‌در اولین جلسه کارگروه پسماند در سال ۹۸ که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و اعضای این کارگروه در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد، "‌محسن صادقیان" خواستار اجرایی شدن تصمیمات سال گذشته در خصوص پسماند صنعتی و نخاله های ساختمانی شد.

صادقیان بر جلوگیری از تخلیه پراکنده نخاله های ساختمانی در شهر یزد و شروع فراخوان واگذاری ساماندهی پسماندهای صنعتی به بخش خصوصی تاکید کرد.
در این جلسه مقرر شد: جهت جلوگیری از پراکندگی تخلیه نخاله های ساختمانی مکان در نظر گرفته در شمال شرق یزد که مورد بازدید و تایید کمیته کارشناسی قرار گرفته حداکثر تا هفته آینده در اختیار شهرداری قرار گیرد و جلسه تخصصی با حضور اعضا، دادستانی و نیروی انتظامی در خصوص ساماندهی عوامل و ماشین آلات حمل نخاله های ساختمانی در معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شود.
گفتنی است در پی تصمیمات سال گذشته مقرر گردید: شرح خدمات ساماندهی پسماندهای صنعتی استان برای واگذاری عملیات به بخش خصوصی در ده روز آینده توسط اداره کل محیط زیست و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد تهیه ‌شود و برای نهایی شدن به کارگروه پسماند استان ارائه گردد.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..