معاون سازمان صمت یزد خبر داد؛

روند کاهشی قیمت گوشت مرغ و گوسفند در آستانه ماه رمضان

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از روند کاهشی قیمت دو کالای گوشت مرغ و گوسفند در بازار یزد تا ماه رمضان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«علی افشارپور»  با اشاره به پیش‌بینی روند کاهشی قیمت مرغ و گوشت، اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌ مصوبات تنظیم بازار کشور، انجام تدابیر لازم و توزیع مقادیر زیادی از کالاهای مذکور به صورت سهمیه تنظیم بازار، کاهش قیمت این دو کالا از ابتدای سال پیش‌بینی شد که خوشبختانه شاهد تحقق آن بودیم.‌

 
وی قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ را ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان در بازار آزاد عنوان کرد و گفت: تداوم توزیع روزانه حدود ۲۰ تن گوشت مرغ تنظیم بازار با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان منجر به روند کاهشی قیمت این کالا در بازار آزاد استان شده است.
 
وی ثبات قیمت گوشت مرغ در کل استان را مستلزم تداوم توزیع گوشت مرغ‌ تنظیم بازار دانست و تصریح کرد: با توجه به تمهیدات انجام شده توسط سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه‌های اجرایی تنظیم بازار استان و همچنین همکاری تولیدکنندگان، تا ماه مبارک رمضان قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در بازار آزاد استان به ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد رسید.
 
افشارپور در ادامه از کاهش قیمت گوشت قرمز گوسفندی نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: قیمت گوشت قرمز گوسفندی با توجه به اقدامات مثبت تنظیم بازار کشور، روندی رو به کاهش داشته و قیمت هر کیلوگرم آن از ۹۲ هزار تومان به ۸۸ هزار تومان کاهش یافته است.
 
معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان ابراز امیدواری کرد که ضمن تثبیت قیمت‌ها در ایام نزدیک به ماه مبارک رمضان، همچنان شاهد کاهش قیمت کالاهای اساسی مردم باشیم.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..