معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد:

بخشی از مسیر پلدختر ـ معمولان توسط راهداری یزد مرمت شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از مرمت و بهسازی بخشی از مسیر پلدختر ـ معمولان توسط نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزجواد ذاکر  در بازدید از مناطق سیل زده استان لرستان اظهار داشت: تعدادی از نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد به استان سیل زده لرستان اعزام شده‌اند و کار بهسازی و مرمت مسیرها را بر عهده دارند.

 
وی عنوان کرد: این نیروها در حال حاضر در مسیر پلدختر معمولان مستقر شده و بهسازی و مرمت بخشی از مسیر را انجام داده‌اند.
 
ذاکر، مسیر بازسازی و مرمت شده توسط این نیروها را ۱۲ کیلومتر اعلام کرد و افزود: مأموریت بهسازی این جاده به نیروهای استان یزد سپرده شده و این نیروها با تمام توان خود در حال انجام مأموریت محوله هستند.
 
گفتنی است؛ مهندس مداح یکی از اعضای هیئت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور نیز از اکیپ راهداری یزد که در این مسیر مستقر شده‌اند بازدید کرد و در جریان امور محوله به این اکیپ قرار گرفت.
 
پس از مشکلات ایجاد شده در جاده‌های دسترسی در استان‌های سیل زده، تعدادی تجهیزات و ماشین آلات راهسازی به اضافه جمعی از نیروهای استان یزد به صورت دوره‌ای در این استان حضور یافتند و به مرمت و بهسازی مسیرها پرداختند که مأموریت آنها همچنان در مناطق یاد شده ادامه دارد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..