بیش از ۹۰درصد مدارس شهرستان میبد خیرساز است

مدیرآموزش و پرورش میبد در جشنواره خیرین مدرسه ساز گفت :150 خیر مدرسه ساز در این شهرستان وجود دارد که تاکنون با تلاش وهمت خود 110 مدرسه خیری ساخته اند.

به گزارش یزدی نیوزمدیرآموزش و پرورش میبد گفت: بیست ویکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان میبد با حضور فرماندار و جمعی ازخیرین این شهرستان برگزار شد .

 محسن موحدی فر  اشاره کرد: خوشحالم و افتخارمی کنم درشهری خدمت می کنم که بیش از ۹۰درصد مدارس شهرستان میبد خیرساز هست و خیرین میبد درهمه زمینه ها چه سخت افزاری و چه نرم افزاری آموزش و پرورش را یاری کردند.
وی  افزود:طبق برنامه ازسال ۹۳،تا ۱۴۰۴ برنامه ریزی شده است هرسال ۱۰ آموزشگاه را درشهرستان میبد احداث کنیم تا درآینده مدارس شهرستان میبد به شیفت بندی تبدیل نشود.
موحدی فرد با اشاره به  اینکه دراین چهارسال خوشبختانه بیش از ۴۰ مدرسه را یا تمام کردیم یا دردست احداث است و ۶۰ آموزشگاه هم دراولویت برنامه های آموزش و پرورش است تا درآینده ساخته شود.
وی اظهار داشت :بیش از ۱۵۰خیر مدرسه ساز درشهرستان میبد وجود دارد که ۴۰ نفر از این خیرین که آموزشگاه شان دردست احداث است دراین مراسم شرکت دارند .
مدیرآموزش و پرورش میبد با بیان اینکه درخشش پیاپی دانش آموزان میبد درکنکورسراسری،تحویل صدها پزشک،مهندس و متخصص دررشته های مختلف به جامعه ثمره تلاش خیرین نیک اندیش است افزود:خیرین مدرسه ساز نه بعنوان خیران مدرسه ساز بلکه معماران محبت و دلگرمی برای دانش آموزان هستند .
درپایان این جشنواره دانش آموزان دخترانه نمونه گلمحمدی با انداختن حلقه گل به گردن خیرین مدرسه ساز از آنها تجلیل کردند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..