برنامه‌های هفته کارگر در یزد تشریح شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد برنامه‌های هفته کارگر امسال در استان شامل برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و تجلیل از کارگران را تشریح کرد.

به گزارش یزدی نیوز «محمد حسین ریاحی» با اشاره به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری  به نام رونق تولید نامگذاری شده است، گفت: کارگران بخش اصلی چرخ تولید کشور را می‌گردانند، اما تنها زمانی تولید به رونق می‌رسد که بررسی‌های کارشناسی انجام گیرد تا بتوان در نتیجه آن، عقب‌افتادگی از صنعت و تکنولوژی جهانی جبران شود.

 
وی با بیان این که برنامه‌های متنوعی برای ایام هفته کارگر دراستان در نظر گرفته شده است، گفت: تجدید میثاق با آرمان‌های سومین شهید محراب یزد آیت اله صدوقی (ره)، شهدای کارگر و امام راحل روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت ماه مصادف با نخستین روز هفته کارگر برگزار می‌شود.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد حضور حداکثری کارگران در نماز جمعه را یکی از برنامه های مهم این هفته عنوان کرد و گفت: برگزاری جلسه تفسیر موضوعی قرآن کریم، نشست مشترک تشکل‌های کارگری و کارفرمایی با حضور دکتر «علی ربیعی» و مسابقات ورزشی کارگران نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.
 
وی از معرفی کارگران نمونه استانی خبر داد و خاطر نشان کرد: همانند سال‌های گذشته طی مراسمی از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه کارگری با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل انجام می شود؛ همچنین در این مراسم نفرات برتر مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش سال ۹۷ مورد تقدیر قرار خواهند می‌گیرند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..