کمک سه میلیارد ریالی یزدی ها به سیل زدگان

مردم نیکوکار استان یزد تاکنون سه میلیارد ریال وجه نقد وغیر نقدی به سیل زدگان کمک کردند.

به گزارش یزدی نیوز  به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ اعظم شهرستانی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: تا کنون سه میلیارد ریال کمک نقدی وکمکهای غیر نقدی تفکیک و بسته بندی در ۱۱ محموله  به مناطق سیل زده ارسال شده است .

شهرستانی افزود : با توجه به سیل مهربانی یزدی ها ۱۰  محموله  از کمک های مردم استان یزد امروز ۴ اردیبهشت ماه از یزد به مناطق سیل زده خوزستان ارسال می شود

وی اشاره کرد : این کمکهای مردمی  شامل  زیر انداز ، پتو ، وسایل بهداشتی ،برنج و روغن ، شوینده ها و لوازم خانگی به ارزش ۶ میلیارد تومان است که در قالب  10 محموله  از طرف هلال احمر به مناطق سیل زده خوزستان  ارسال می شود  .

وی با بیان اینکه برخی از کارخانه جات استان اقدام به اهدای کالای نو به میزان زیاد کردند گفت: کمک‌هایی که طی چند روز اخیر از سوی مردم استان جمع آوری شده نشان از دست خیر و نوع دوستی این عزیزان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : مردم می توانند کمکهای خود را از طریق شماره حساب  99999 نزد بانک ملی و رفاه ویا از طریق  ستاره ۷۸۰ ستاره   112 مربع و ۶ پایگاه  درسطح شهر اهدا کنند

 

بخش نظردهی بسته شده است..