۴۵۰ مدرسه یزد میزبان بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز است

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه ۹۰ پروژه خیری در سطح استان یزد هم اکنون در دست اجرا است گفت: ۴۵۰ مدرسه یزد میزبان بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز است.

به گزارش یزدی نیوز بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت ماه ساعت ۹ صبح همزمان در کلیه مدارس خیر ساز استان برگزار می‌شود.

 
عباسعلی دانافر به شعار بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز اشاره کرد و گفت: "افزایش ایمنی مدارس با مشارکت خیرین مدرسه ساز "شعار انتخابی برای این دوره از جشنواره است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد ۴۵۰ مدرسه را میزبان بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز عنوان کرد و اظهار داشت: فعالیت خیرین مدرسه ساز در استان یزد مناسب است و در زمینه احداث فضاهای آموزشی و پرورشی مشارکت بسیار خوبی دارند.
 
 
وی با اشاره به اینکه جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز هر ساله در یزد برگزار می‌شود تصریح کرد: تکریم و تجلیل از خیرین مدرسه ساز، جذب مشارکت‌های مردمی جدید با همکاری اداره کل نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و مجمع خیرین از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
 
دانافر با بیان اینکه در حال حاضر ۹۰ پروژه خیری در سطح استان یزد در دست اجرا است خاطرنشان کرد: در سال گذشته در قالب ۲۹ پروژه جهت ساخت و ساز فضاهای آموزشی و پرورشی استان مبلغی حدود ۴۰ میلیارد تومان توسط خیرین جذب شده است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در پایان ضمن دعوت از خیرین در بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز گفت: خیرین مدرسه ساز در سطح استان در بیست و یکمین جشنواره توسط دانش آموزان تقدیر می‌شوند.
 
منبع:خبگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..