مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد:

«دایره المعارف جنگ» در یزد منتشر می شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد از تلاش برای گردآوری کتاب دایره المعارف جنگ در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسردار رضا هدایتی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه نشر کتاب یکی از برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد است، اظهار داشت: تاکنون کتاب‌های متعددی حاوی خاطرات ایثارگران استان یزد منتشر شده و امسال به دنبال تدوین کتاب دایره المعارف جنگ در یزد هستیم.

 
وی عنوان کرد: در گردآوری این دایره المعارف از نظرات، خاطرات، پیشنهادات و تجربیات پیشکسوتان جهاد و شهادت استان یزد استفاده شده است.
 
هدایتی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد: تلاش ما در راستای انجام فعالیت‌هایی به منظور نشر و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس به ویژه فرهنگ جهاد و شهادت است.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: برای اجرای این هدف نیاز به همکاری همه ارگان‌ها داریم و به طور قطع با افزایش توان بنیاد حفظ آثار می‌توانیم در پیشبرد اهداف فرهنگی موفق‌تر عمل کنیم.
 
هدایتی همچنین عنوان کرد: یکی از تلاش‌های ما، اجرای برنامه‌های خلاقانه و جذاب برای نسل جوان است و در این راستا از حضور هنرمندان جوان استفاده می‌کنیم.
 
وی با اشاره به سلحشوری‌های رزمندگان و ایثارگران استان یزد در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: این روحیه باید برای نسل جوان بازگو شود و همه تلاش ما در بنیاد حفظ آثار استان یزد در همین راستا است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..