معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد خبر داد :

نشست هم اندیشی و بررسی نقاط ضعف و قوت مرحله استانی المپباد آماده

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد از برگزاری نشست هم اندیشی و بررسی نقاط ضعف و قوت مرحله استانی المپباد آماده و مسابقات رفاقت مهر خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ نشست بررسی نقاط ضعف و قوت مرحله استانی المپباد آماده و مسابقات رفاقت مهر  هلال احمر استان یزد با حضور معاون امور جوانان هلال احمر استان و منتخبی از داوران برگزار شد.

در این جلسه سید جواد میرحسینی، معاون امو رجوانان جمعیت هلال احمر استان یزد با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در مرحله استانی المپیاد سال گذشته ، به تشریح دستورالعمل و شرایط هفتمین دوره المپیاد آماده استانی پرداخت.

بر اساس این گزارش، در ادامه داوران در دو بخش به ارائه نظر پرداختند و نقاط ضعف و مشکلات مسابقات را مورد بررسی قرار دادند تا در مسابقات اینده نسبت به رفع آن اقدام شود.

میرحسینی با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در داوری مسابقات تصریح کرد: داوری در مسابقات از قضاوت اسلامی است و داوران باید در ارزیابی ها هم خوب تشخیص بدهند و هم نتایج را با جرأت و شجاعت به صورت شفاف اعلام کنند.

وی در ادامه گفت:داوری از جمله اموری است که در اسلام هیچ استثنایی برای آن قائل نشده است و کار شما عزیزان در برگزاری ششمین المپیاد دادرس بسیار قابل قدردانی می باشد.

تقدیر از داوران استانی المپیاد آماده و رفاقت مهر و اهدای لوح تقدیر به آنان از دیگر بخش های این نشست صمیمانه بود.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..