امام جمعه شاهدیه:

نارضایتی شدید مردم شاهدیه از مسائل تصفیه‌خانه/حامی مردم هستیم

امام جمعه شاهدیه گفت: مردم مناطق شاهدیه و زارچ از مسائل تصفیه خانه به تنگ آمده اند و نارضایتی شدید در آنها ایجاد شده و اگر مشکلی ایجاد شود، ما حامی مردم هستیم.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام محمود دهقان نیری،  در نشست بررسی رفع معضل پشه و تصفیه خانه فاضلاب که در شورای اسلامی شهر شاهدیه برگزار شد، اظهار داشت: هر سال مشکل پشه و بوی نامطبوع حاصل از تصفیه خانه فاضلاب یزد در شاهدیه وجود دارد و متأسفانه پشه‌هایی که عامل انتقال میکروب هستند، به شدت باعث نارضایتی مردم شده‌اند همچنین بوی تعفن آن نیز برای مردم رنج آور است.

 
وی افزود: سال گذشته مردم بسیاری از مناطق شاهدیه به دلیل بوی تعفن تصفیه خانه فاضلاب کولرهای خود را در تابستان خاموش می‌کردند اما مردم تا چه زمانی می‌توانند تحمل کنند، ما اکنون مردم را آرام کرده‌ایم وگرنه عده‌ای قصد داشتن لودر آورده و درب تصفیه خانه فاضلاب را ببندند که با صحبت‌های صورت گرفته فعلاً از ایجاد تنش جلوگیری شده اما اگر مشکلی پیش آمد، بنده نیز طرف مردم را می‌گیرم زیرا حق با مردم است و مردم به تنگ آمده‌اند.
 
دهقان نیری ادامه داد: شرکت آب منطقه‌ای آب را منتقل نمی‌کند و اگر زمینه استفاده از پساب وجود ندارد، بیخود این تصفیه خانه را راه اندازی کردند و اگر نمی‌توانند انتقال دهند اصلاً چه نیازی به تصفیه خانه و راه اندازی شبکه جمع آوری فاضلاب بود.
 
امام جمعه شاهدیه تصریح کرد: آب‌های رها شده حاصل از فاضلاب حتی باعث ایجاد دریاچه‌ای در کویر شده که مرغ‌های هوایی را هم فریب داده و آنها با هزاران آفت و بیماری در کل کشور طی طریق می‌کنند.
 
وی با اشاره به مشکلاتی که برکه‌های پساب فاضلاب یزد در منطقه شاهدیه و زارچ ایجاد کرده است، افزود: درخواست داریم هر چه زودتر برای رفع این معضل تصمیمات اجرایی اتخاذ شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..