فرماندار یزد خبر داد:

انجام اقدام جدی برای رفع نگرانی مردم شاهدیه از مشکلات فاضلاب

فرماندار یزد گفت: بوی بد فاضلاب و وجود پشه که در سال های اخیر به شدت باعث نارضایتی مردم شاهدیه و زارچ شده، نیازمند انجام اقدام عملی و جدی است و به برگزاری جلسه اکتفا نخواهیم کرد.

به گزارش یزدی نیوزسیدمحمد رستگاری  در نشست بررسی رفع معضل پشه و تصفیه خانه فاضلاب که در شورای اسلامی شهر شاهدیه برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه مشکل پشه و بوی بد فاضلاب به شدت نارضایتی ایجاد کرده و تشکیل این نشست برای این است که تمام مدیران عزمی برای رفع آن به صورت عملی داشته باشند.

 
وی ادامه داد: متأسفانه مجموع آبی که حاصل تصفیه خانه فاضلاب است در قالب برکه‌ای رها شده و این مسئله مشکل ساز است و سال قبل نیز نشستی برگزار و مقرر شده بود این مشکل برطرف شود که به دلیل عدم استفاده از پساب، کانون پشه به وجود آمده و امسال نیز این معضل اضافه شده است.
 
فرماندار یزد تاکید کرد: به نظر می‌رسد این معضل هر ساله است و می‌طلبد که در کنار سمپاشی این محل، فکری نیز برای جابجایی آن به چندین کیلومتر دورتر از مناطق مسکونی شود.
 
رستگاری ادامه داد: شهرداری شاهدیه و زارچ که فضای سبز آنها نیز در حاشیه و کمربند سبز شهر یزد قرار دارد، با وجود صورتجلسه ای که قبلاً نوشته شده، هیچ‌گونه تخصیصی از پساب تصفیه خانه فاضلاب ندارند و این در حالی است که بخش زیادی از این پساب در بیابان رها می‌شود.
 
وی تاکید کرد: همه دستگاه‌های ذیربط باید برای رفع این مشکل دست به دست هم داده و مردم را از مشکلات برهانند و برای رفع این مشکل دیگر نباید تنها به برگزاری جلسات اکتفا کرد بلکه باید اقدام عملی و جدی در این زمینه انجام شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..