همزمان با روز جوان؛

جوانان هیئت‌های مذهبی امامشهر به کمک سیل‌زدگان لرستان می‌روند

مسئول روابط عمومی دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران گفت: جمعی از جوانان هیئت‌های مذهبی امامشهر در آستانه روز جوان عازم مناطق سیل‌زده لرستان به منظور خدمت‌رسانی می‌شوند.

به گزارش یزدی نیوزحسن دهقان‌پور اظهار داشت: به مناسبت روز جوان و سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع)، جمعی از جوانان هیئات امامشهر از جمله هیئت متوسلین حضرت سجاد (ع)، چهارده معصوم (ع) و علقمه امامشهر عازم مناطق سیل‌زده لرستان می‌شوند.

 
وی بیان کرد: این گروه جهادی قرار است روز سه‌شنبه، سوم اردیبهشت ماه به شهرستان پلدختر در استان لرستان اعزام شوند و به مردم سیل‌زده این مناطق خدمت رسانی کنند.
 
مسئول روابط عمومی دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران همچنین از برگزاری دعای ندبه در روز جمعه، ششم اردیبهشت ماه در محل استقرار گروه جهادی اعزامی در پلدختر خبر داد و عنوان کرد: در این مراسم ضمن طبخ آش گندم با همت خیران، از سیل‌زدگان این مناطق پذیرایی خواهد شد.
 
دهقان‌پور با بیان اینکه تمام وسایل مورد نیاز و کمک‌های ارسالی مردم یزد توسط یک دستگاه کمپرسی به این مناطق اعزام می‌شود، افزود: خیرین گرامی می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مسجد چهارده معصوم، مسجد سجاد (ع) و ورودی خیمه گاه حضرت مهدی تحویل دهند.
 
وی خاطرنشان کرد: کمک‌های مردمی برای اعزام از تاریخ ۲۹ فروردین تا اول اردیبهشت‌ماه در مکان‌های یاد شده جمع‌آوری خواهد شد.
 
دهقان‌پور عنوان کرد: خیران و مردم نوع‌دوست استان یزد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۱۹۴۴۰۷۸۳۰، ۰۹۱۳۳۵۷۰۳۰۰ و ۰۹۱۳۱۵۱۶۱۸۵ آقایان فقیه زاده، ضیایی و دهقان‌پور تماس حاصل کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..