با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان یزد؛

۲۱ پزشک و پرستار به مناطق سیل‌زده هویزه اعزام شدند

مسئول تیم اعزامی بسیج جامعه پزشکی استان یزد از اعزام ۲۱ پزشک، ماما و پرستار به مناطق سیل‌زده هویزه خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمود شمس الدینی  با اشاره به اینکه سپاه الغدیر استان یزد مسئولیت ساماندهی منطقه سیل‌زده هویزه در استان خوزستان را بر عهده دارد، اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی نیز با سپاه الغدیر همکاری می‌کند.

 
وی بیان کرد: در همین راستا ۲۱ نفر از اعضای بسیج جامعه پزشکی استان یزد شامل گروه پزشکی، پرستار و ماما به این مناطق اعزام شده‌اند.
 
شمس الدینی خاطرنشان کرد: افراد اعزامی در قالب دو تیم پزشک عمومی، یک جراح مغز و اعصاب، یک متخصص بیماری‌های عفونی، یک متخصص اطفال، دو دندانپزشک، یک ماما و پنج پرستار عازم هویزه شده‌اند.
 
وی، ارائه خدمات رادیولوژی و آزمایشگاهی را از دیگر برنامه‌های در دستور کار تیم بهداشتی، درمانی و فرهنگی بسیج جامعه پزشکی دانست و افزود: برخورداری از یک تیم پنج نفره بهداشتی و یک دارو یار از جمله ویژگی‌های تیم بسیج جامعه پزشکی یزد در خوزستان است.
 
مسئول تیم اعزامی بسیج جامعه پزشکی استان یزد به شهرستان سیل‌زده هویزه عنوان کرد: توسط این تیم، داروهای مورد نیاز به صورت رایگان به ارزش ۷۰ میلیون تومان بین بیماران توزیع شده است.
 
شمس الدینی بیان کرد: در روز اول فعالیت تیم بسیج جامعه پزشکی استان یزد در شهرستان هویزه بیش از ۳۰۰ نفر ویزیت شده‌اند و ۱۰۰ مورد تزریقات و ۳۵ مورد سرم درمانی انجام شده است.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..