رئیس بهزیستی مهریز خبر داد:

توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای معلولان با جدیت دنبال می‌شود

رئیس بهزیستی مهریز با اشاره به اولویت‌هایی که امسال در دستور کار قرار گرفته است، گفت: توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای معلولان از اولویت‌های بهزیستی مهریز در سال ۹۸ است.

به گزارش یزدی نیوزعلیرضا علیزاده در نخستین جلسه شورای عمومی بهزیستی شهرستان مهریز اظهار داشت: توانمندسازی و ایجاد اشتغال اولویت بهزیستی مهریز در سال جدید است.

 
وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به سال رونق تولید عنوان کرد: ایجاد اشتغال و توانمندسازی گروه‌های هدف بهزیستی مهریز از راهکارهای رونق اقتصادی و ایجاد رونق تولید است.
 
علیزاده خاطرنشان کرد: با تشکیل تیم‌های ویژه مشاوره شغلی برای اشتغال پایدار توان‌خواهان و افراد تحت پوشش بهزیستی این شهرستان، می‌توان گامی مؤثر در راستای توسعه فعالیت‌های آنها برداشت.
 
رئیس بهزیستی مهریز عنوان کرد: خدمات توانبخشی به عنوان اصلی‌ترین فعالیت بهزیستی شهرستان مهریز باید توسعه و بهبود چشمگیری پیدا کند و این مهم را در سال جاری با جدیت دنبال خواهیم کرد.
 
علیزاده با اشاره به برنامه‌های دیگر این اداره در سال ۹۸ عنوان کرد: مناسب‌سازی محیط شهری، ارزیابی مجدد ادارات شهرستان در حوزه مناسب سازی، توجه ویژه به حوزه سالمندان با توجه به درصد جمعیت سالمندی شهرستان مهریز و … از دیگر برنامه‌هایی است که در سال جاری دنبال می‌شود.
 
 مهریز با جمعیتی بالغ بر ۴۵ هزار نفر در فاصله ۳۰ کیلومتری از مرکز استان یزد واقع شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..