با موضوع سلبریتی‌ها؛

نوزدهمین محفل طنز «قندشکن» در یزد برگزار شد

نوزدهمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «سلبریتی‌ها» با حضور شاعران و طنزپردازان استانی و کشوری در حوزه هنری یزد برگزار ‌شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، به مناسبت اعیاد شعبانیه و هفته هنر انقلاب اسلامی، نوزدهمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «سلبریتی‌ها»، همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، با حضور جمعی از هنرمندان، شاعران، طنزپردازان و علاقه‌مندان به طنز در حوزه هنری یزد برگزار شد.

 
در این محفل ادبی که مسلم حسن‌شاهی شاعر و طنزپرداز رفسنجانی و خالق مجموعه طنز «شاخ‌نامه» به عنوان مهمان حضور داشت، نویسندگان و شاعران طنزپرداز آثار نثر و نظم خود را در خصوص «سلبریتی‌ها» و موضوع‌های مختلف قرائت کردند.
 
مسلم حسن‌شاهی، احمدرضا قدیریان، مهدی پرنیان مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد، علی تقی‌زاده، محمدجواد حلوایی، سیدمحمدرضا آقایی مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد، محمود صادق‌منش، سیدمهدی واحدی اردکانی، محمدحسین منصوری، محمدجواد حیدری، محمد سرچشمه، احمد معین قفقازی، محمد عظیمی و زهرا ملک‌ثابت در این محفل به شعرخوانی و ارائه آثار خود پرداختند.
 
در پایان بنا به رأی حضار، شعر طنز محمدجواد حلوایی به عنوان اثر برتر محفل نوزدهم انتخاب و با اهدای جایزه از وی تقدیر شد.
 
اجرای این برنامه به عهده احمدرضا قدیریان کارشناس و شاعر مطرح استان بود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند آثار طنز خود را برای ارائه در محافل ماهانه طنز «قندشکن» به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۵ تماس بگیرند.
 
محافل طنز «قندشکن» معمولاً چهارشنبه اول هرماه در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود و ورود برای همه آزاد و رایگان است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..