فرماندار مهریز مطرح کرد:

کتابخانه مجتمع فرهنگی مهریز به امکانات روز مجهز شده است

فرماندار شهرستان مهریز گفت: کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری مهریز از امکانات روز برخوردار است و نیازهای مراجعه کنندگان را برطرف می کند.

به گزارش یزدی نیوزرضا زارع زاده در بازدید از کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری مهریز اظهار داشت: کتابخوانی بهترین راه برای افزایش دانش عمومی به شمار می‌رود و مهم‌ترین کار در افزایش کتابخوانی وجود فضاهای مناسب و مجهز با امکانات روز دنیاست که این مجتمع این امکانات را فراهم کرده است.

 
فرماندار شهرستان مهریز افزود: از عواملی که در گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بسیار حائز اهمیت بوده و نقش مهمی ایفا می‌کند وجود فضاهای مناسب و مجهز به امکانات مورد نیاز مراجعان است که کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری مهریز نیز این فضای مناسب و لذت‌بخش را در اختیار دارد.
 
زارع زاده همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد برای بررسی مشکلات کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز به زودی برگزار می‌شود.
 
کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری مهریز، با مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، بهسازی و در شهریور سال ۹۷ به بهره برداری رسید و هم اکنون یک هزار ۵۰۰ عضو فعال و بیش از ۲۸ هزار نسخه کتاب دارد.
 
در این بازدید حجت الاسلام متوسل رئیس سازمان تبلیغات شهرستان مهریز نیز حضور داشت.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..