امام جمعه مهریز:

رونق تولید راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور است

امام جمعه مهریز اظهار کرد: کلید واژه و راهبرد «رونـق تولیـد» که از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تأکید قرار گرفته را راه اصلی و علاج واقعی برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور خواند.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام «عبدالرضا  محی الدینی» در دیدار  مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: نامگذاری امسال به نام رونق تولید بیانگر توجه رهبر معظم انقلاب به مسائل اقتصادی است و توجه به رونق تولید، استقلال اقتصادی کشور را به دنبال دارد.

 
وی همچنین با تاکید بر این که تنها با حمایت از تولید و رونق تولید داخلی می‌توان در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن ایستادگی کرد، افزود: تحمیل جنگ اقتصادی بر علیه ایران از نقشه‌های دشمن است و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی‌کند.
 
محی الدینی ادامه داد: برای تحقق شعار امسال باید تولید خود را افزایش دهیم و به حمایت از کالای ایرانی متعهد باشیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که پیشگیری بهتر و کم هزینه تر از درمان است، افزود: اگر از هرگونه ساخت و ساز در مسیر رودخانه‌ها جلوگیری شود، وقوع حوادث و خسارت های مالی و جانی کاهش می یابد.
 
وی عنوان کرد: متاسفانه طی سال‌های گذشته برخی افراد در شهر و مناطق روستایی و ییلاقی در حریم رودخانه که مسیر جاری شدن آب است، نسبت به ساخت و سازهای غیر قانونی اقدام کرده اند.
 
امام جمعه مهریز تصریح کرد: فرمانداری، بخشداری، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و مردم همه باید با همکاری هم نسبت به نظارت و رعایت مقررات در ساخت و سازها خود را مکلف بدانند.
 
«رضا زارع زاده» فرماندار مهریز هم اظهار کرد: تمام دستگاه‌هایی که در حوزه اقتصادی فعالیت می‌کنند باید تسهیلگری را اولویت کار خود قرار دهند.
 
وی افزود: تفیض اختیاراتی که  به مدیران داده شده است باید به نحو احسنت مورد استفاده قرار گیرد.
 
منبع:ایسنا یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..