دیدار استاندار یزد با وزیر کشور/ تاکید وزیر کشور بر ایفای نقش فعال استان یزد در سال رونق تولید

استاندار یزد در سفر به تهران با وزیر کشور و معاونان وزیر دیدار و گفت ‌و گو کرد و ضمن شرکت در جلسه هم اندیشی آب استان از هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست‌، انرژی های نو و تجدیدپذیر بازدید نمود.

به گزارش یزدی نیوز "محمدعلی طالبی" در سفر کاری به تهران با "عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور، معاون سیاسی, معاون امنیتی و انتظامی، معاون حقوقی و امور مجلس و معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور دیدار و گفت ‌و گو کرد و گزارشی از وضعیت استان و اولویت‌های مدیریت ارشد استان در سال ۹۸ ارائه داد.

در این نشست "عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور بر ایفای نقش فعال استان یزد در سال رونق تولید تاکید کرد و خواستار تقویت آرامش و همگرایی سیاسی و آمادگی برای برگزاری باشکوه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری شد.
عالی ترین مقام اجرایی استان همچنین از هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست،‌ انرژی های نو و تجدیدپذیر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بازدید و با مسئولان محیط زیست و مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی شرکت کننده در این نمایشگاه گفت و گو کرد.
شرکت در جلسه هم اندیشی آب استان با حضور جمعی از کارشناسان، مدیران و صاحب نظران از دیگر برنامه های استاندار یزد در سفر به تهران ‌بود.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..